Forum  mieszkanców Jelcza-Laskowic i okolic Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Remont na stacji paliw Lotos Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
radek42
nowy ale jary:D



Dołączył: 09 Mar 2011
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jelcz-Laskowice

PostWysłany: Śro 18:57, 09 Mar 2011 Powrót do góry

Witam. Post ten napisałem w związku z pracami remontowymi na stacji paliw Lotos w naszej miejscowości. Uważam ze zamiast zająć się stacją trzeba by było w pierwszej kolejności zająć się droga która prowadzi do stacji. Same dziury i nierówności które czuć po zjechaniu z ulicy Wrocławskiej. Ta droga dojazdowa to makabra. Czy Polmozbyt nic z tym nie ma zamiaru zrobi? Mad
Druga sprawa to ten słup z cenami. Nic nie widać i w sumie świeci tylko logo lotosu a ceny są niewidoczne i ciemne jak noc. Ceny paliw fakt są wysokie ale ich jakość jest o wiele lepsza od paliw na stacjach konkurencyjnych. Podobnie reklama stacji. Nie dość że stoi na uboczu to jeszcze zero reklam które przykuwał by uwagę kierowcy. Orlen i Muszkieterzy są na widoku i przy głównej ulicy wpadającej do Jelcz-Laskowic. Lotos stoi w głębi i wcale nie jest reklamowany a powinien ze względu na jakość paliwa jak i na obsługę. Mam na myśli jakoś baner pokazujący lokalizację i odległość do stacji. Jedna reklama powinna znajdować się przy wjeździe do Jelcz od strony Oławy a druga od strony Wrocławia. Idea
W porównaniu do stacji konkurencyjnych to uważam że obsługa na lotosie jest najlepsza. Mały czysty i dobrze zaopatrzony sklep z zawsze pełnymi lodówkami oraz bardzo mila obsługa która nie wciska Ci na chama jakiegoś głupiego płynu do spryskiwaczy albo energetyka bo jest teraz w promocji. Ja wchodząc na stacje osobiście wiem czego chce i po co przyszedłem. Nie potrzebuje propozycji towaru którego nie życzę sobie nabyć. Denerwuje mnie to że na innych stacjach wciska się klientowi towar bo taki jest standard obsługi na CPN-ach. Może nie każdego aż tak to drażni ale na pewno wielu ludzi przyzna mi rację że nie lubi tego typu obsługi. Takim podejściem tylko straszą klientów i powodują że nie chce się wracać na taka stację ale wracając do tematu obsługi to wchodząc na stacje usłyszysz "Dzień dobry" a wychodząc " Do widzenia". Czasami ktoś z obsługi gdy klient stoi przy kasie pożartuje uśmiechnie się i nie stoi jak na skazaniu żeby tylko obsłużyć klienta żeby mieć spokój. Jak potrzebujesz pomocy np w wyborze oleju(to akurat moja osobista sytuacja) to pomogą podpowiadając lub doradzając coś innego. Dzięki temu da się odczuć że jesteś mile widziany i traktują Cie z szacunkiem jak klienta nie jak coś co przyszło po marudzić i zdenerwować obsługę. Nie wspominając Orlen gdzie kasują Cię na siedząco a tutaj załoga stoi przy kasach i obsługuje stojąc a nie siedząc. Obsługa jest jak najbardziej profesjonalna. Schludnie ubrana i uprzejma. Very Happy
Dowiedziałem się od załogi kilka dni temu jeszcze podczas trwania prac że ten remont związany jest z wprowadzeniem do sprzedaży hot-dog-ów i kawy. Co do kawki z rana przed praca nie mam nic przeciwko a co do tych parówek w bułce z sosami to mam lekki dystans. Chociaż teraz na każdej stacji możesz kupi tego fast food-a i prawdopodobnie to też jest wymóg. Konkretnie nie wiem po co bo już jeden bar-bistro (Orlen) wystarczy. Może niech Muszkieterzy też zaczną piec kiełbaski albo coś innego? ConfusedLaughing
Jedno co mnie teraz uraziło i zastanawia mnie to mianowicie pytanie "Czy Lotos-a czy też Polmozbytu nie stać było na ekipę remontową tylko pracownicy stacji musieli to robić?" Malowanie kasetonów za dnia pistoletem z tyłu stacji przez jednego mężczyznę z obsługi i drugiego który maluje ściany to chyba lekka przesada. Mad Podobnie w nocy mężczyzna również z obsługi stojąc na drabinie maluje ramę sufitu to nie do pomyślenia. Niektórzy stwierdzą to co ja i poprą moje zdanie a innych to nie obejdzie ale tak nie powinno być ponieważ moim zdaniem od tego są ekipy remontowe/budowlane i to oni powinni działać. Gdzie jest kierownik stacji i prezes? Confused Czy faktycznie nie stać ich na "budowlańców"?
Reasumując stacja mała, czysta, dobrze zaopatrzona z naprawdę bardzo dobrą jakością paliwa i bardzo miła profesjonalną obsługą. To plusy tej stacji. Very Happy Wink
Natomiast minusami są te wysokie ceny paliw, stan drogi prowadzącej do stacji woła o pomstę do nieba(dziury, zagłębienia itp.), słabo widoczny słup z cenami i brak jakichkolwiek banerów reklamujących stację. Mad
Proszę o kilka waszych zdań na temat mojego postu i może jakieś sugestie o czym zapomniałem lub coś co chcielibyście poruszyć. Pozdrawiam wszystkich pracowników stacji.Wink 6 za obsługę klienta. Razz Pozdrawiam RADEK42 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radek42 dnia Śro 19:03, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)